I bestemmer selv hvilke ydelser I ønsker fra ASOM-Net. Vi kan hjælpe jer med alt, f.eks. opfølgning ved manglende betaling, pakkeskift og hvis jeres medlemmer flytter adresse. Vi frigiver ressourcer hos jer ved at bidrage med både drift, support og administration i vores velfungerende systemer i det omfang, I ønsker. I kan tilbyde jeres medlemmer en smidig betaling, et overskueligt tilmeldingsmodul, og I får en individuel support tjeneste på telefonen med kort ventetid. En af vores vigtigste opgaver er at sørge for, at I har glade og tilfredse medlemmer.
Kompetent slutbruger support – hele 82 timer om ugen / 365 dage om året.
På det overordnede plan supporterer og overvåger vi jeres anlæg og sikrer, at alt kører problemfrit. Herudover sørger vi for, at I og jeres medlemmer er oppe at køre døgnet rundt. ASOM-Net tilbyder support via telefonen indtil kl. 21.00 hele ugen. Det kalder vi First Line support. Her står I og jeres medlemmer nemlig altid forrest i køen…Se first line support og få et overblik over vores supportydelser.
Fordelagtig automatisering af en række dagligdags opgaver. Slip for de trættende procedurer omkring opkrævning og rykkere. Vi holder styr på økonomien og sørger for, at jeres medlemmer betaler regningerne eller får svar på personlige henvendelser. Det er høj service. Vælg selv i hvor høj grad vi skal stå for administration, økonomi og drift. Vi passer på teknikken, så I ikke behøver at bekymre jer. Vi tilbyder en række services, der giver jeres administration ekstra kræfter. Ring for nærmere info.